Besluiten ledenvergadering d.d. 01-10-2014

BELANGRIJKSTE BESLUITEN/OPMERKINGEN N.A.V. DE LEDENVERGADERING D.D. 01-10-2014

OVERHEMDEN: Er zal worden overgegaan tot aanschaf van nieuwe overhemden. We nemen hierbij afscheid van de vestjes. Ze zullen worden aangeschaft voor teamspelers, spelers die PK spelen, en voor de recreanten. Op de overhemden zal reclame komen van diverse sponsors. Het is aan de spelers, hoeveel overhemden zij willen aanschaffen. Het bestuur raadt 2 per persoon aan. Voor de overhemden vraagt de vereniging een bijdrage aan de leden van € 15,– per overhemd.

CLUBFINALES: Deze blijven we houden aan het einde van het seizoen, (mei/juni). Er zal gekeken worden of deze op e.o.a. manier aantrekkelijker gemaakt kunnen worden. We willen de kampioenen van de dagdelen uitdrukkelijk verzoeken om aan de finales deel te nemen.

CONTRIBUTIE: De contributie zal per heden worden verhoogd met 10%, en vervolgens in principe met ca. 2% per jaar, volgens het inflatiecijfer van het CBS. Bedragen zullen worden afgerond op hele euro’s.

FEESTAVOND/OPEN HUIS: Op 29 november zal er een demonstratie/clinic worden gehouden vanaf 14.00 uur. Voorafgaand zal de zaal officieel worden geopend door de wethouder van sport, om ca. 13.30 uur. Deze middag duurt tot ongeveer 16.30 uur. ’s Avonds zal er een feestavond in de kantine zijn, voor alle leden met partners, vanaf 20.00 uur. Er zal een intekenlijst in de zaal komen te liggen, zodat we ongeveer weten, hoeveel personen we mogen verwachten.

OPBERGEN KEUEN: Vanuit de vergadering werd gevraagd, om meer ruimte hiervoor te creëren. Er zullen 2 nieuwe rekken worden aangeschaft, die ieder plaats biedt voor 16 keuen. De planken voor de foedralen, zullen worden verlengd.

PLAATSING TELBORDEN: Deze zullen worden verplaatst naar de raamkant. Op de plek waar de scoreborden nu hangen, zullen grote tv’s worden opgehangen.  Op 1 tv kan dan de stand van het rooster vermeldt worden, de ander zal gebruikt worden, om b.v. de sponsors voorbij te laten komen. De tv’s zullen dus als monitoren gebruikt worden en niet als televisie.

ED VAN STRALEN: tijdens de rondvraag heef Ed zich aangeboden om geïnteresseerden van advies te voorzien, betreffende de biljartsport. Ed is jarenlang hoofdklasser geweest en wil zijn kennis graag met jullie delen. Uit zijn liefde voor het spel, wil hij dit kosteloos verzorgen. Dit kan individueel of met een groepje op een vrije middag/avond. Ook is er de mogelijkheid om dit te doen aan het einde van een clubmiddag/avond. Inmiddels is Ed al enige keren met een groepje  op de vrijdagmiddag actief geweest. Heeft u interesse, neem dan contact met hem op, tel. 072-5643616.